FLOWJOOGA

Flowjooga tai vinyasa flow on virtaavasti etenevä energisoiva harjoitus, jossa hengitys ja turvallisesti linjatut jooga-asennot (asanat) yhdistetään dynaamisiksi liikesarjoiksi. Tunneilla asanat rakennetaan turvallisesti, huolellisesti omaa kuntoa kunnioittaen ja saat aina asanoille vaihtoehtoja.

YINJOOGA

Yinjooga on palauttaavaa ja restoratiivista harjoittelua. Tunneilla tehdään rauhallisia ja pitkiä venytyksiä erilaisia apuvälineitä käyttäen, joten tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille. Rauhallisen Yin harjoituksen avulla stimuloimme kehon meridiaaneja eli energia kanavia. Olennainen osa tuntia on mielen rauhoittaminen ja pysäyttäminen.

PHYSIO PILATES

Pilates perustuu Joseph Pilateksen luomaan kehonhallintamenetelmään, jonka tavoitteena on
kehittää voimaa, liikkuvuutta ja hyvää oloa. PhysioPilates-tunnit ovat verrattavissa tavalliseen
pilatesharjoitteluun, mutta ohjaajana toimii aina PhysioPilates-ohjaajakoulutuksen saanut
fysioterapeutti.

Vaikka tunneilla tehdään keskittymistä ja tarkkuutta vaativia
harjoitteita, ei niillä kuitenkaan unohdeta hyvää fiilistä ja liikkeen virtaamista.

Tunneille ovat tervetulleita niin vasta-alkajat kuin jo hieman pilatesta harjoitelleet.

PILATES

Pilates on kokonaisvaltainen fyysinen harjoittelumuoto, joka perustuu kehon ja mielen yhteistyöhön, ja antaa työkaluja jokapäiväiseen, elinvoimaiseen elämään. Parasta pilateksessa on sen kokonaisvaltaisuus ja jokaisen kehon yksilöllisten erojen huomioiminen ja tarpeiden tunnistaminen.

Tunneilla harjoitellaan keskittyneesti ja tarkasti omaa kehoa kuunnellen.

SOOLO LATTARI

Soolo lattareissa tanssitaan yksin ilman paria. Tansseina mm. salsa, samba, cha cha ja rumba. Tunneilla voidaan keskittyä vain yhteen latinalaistanssiin tai tanssia useampaa tanssia. Rytmikäs lattarimusiikki tempaa mukaansa ja pistää lantion keinumaan.

Tanssi on mahtava liikuntamuoto, joka vapauttaa mielesi unohtamaan arkihuolet ja keskittymään vain liikkeeseen. Tanssi parantaa myös liikkuvuutta ja kehitää tasapainoa.

AAMUFLOW

Aamuflow on rauhallinen ja virkistävä harjoitus, joka herättelee lempeästi uuteen päivään. Harjoituksessa edetään virtaavasti asennosta toiseen, vahvistetaan ja avataan monipuolisesti kehoa hengityksen ja turvallisesti linjattujen asanoiden kautta. Dynaaminen, mutta lempeä harjoitus kehittää monipuolisesti voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Tunti sopii hyvin myös aloitteleville joogeille.

YIN&YANG-JOOGA

Yin & Yang yhdistää monipuolisesti kaksi toisiaan täydentävää vastavoimaa: energisen, vahvistavan ja virtaavan flowjoogan sekä pitkäkestoiset palauttavat ja syvärentouttavat yin-asennot. Yang osuudessa liikutaan rauhallisesti hengityksen kuljettamana asennosta toiseen vahvistaen kehoa monipuolisesti. Yin asennoissa viipyillään useita minuutteja saavuttaen harjoituksen vaikutukset syvemmin. Tämä tasapainottava ja harmoninen harjoitus kehittää toisaalta liikkuvuutta, voimaa ja tasapainoa, mutta myös rauhoittaa hermostoa, poistaa stressiä ja tarjoaa vastapainoa aktiiviseen arkeen. Sopii sekä vasta-alkajille että kokeneemmille joogaajille.

VIRTAAVA FLOW

Virtaavaa, dynaamista flowjoogaa. Tunnilla jooga-asanat yhdistetään hengityksen kanssa soljuvaksi sarjaksi. Dynaaminen harjoitus kehittää monipuolisesti voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa.

Tunti sopii hyvin myös aloitteleville joogeille.

TEEMATUNNIT

Tunneilla vaihtuvat teemat ja opettajat. Ajankohtaiset teemat näet varausjärjestelmän kautta.

Suvitanssi & Yoga

Lauttasaarentie 13, 00200 Helsinki

+358 403617200

©2018  SUVITANSSI